![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2022/03/facebook.jpg)
To świetne narzędzie do zwiększenia świadomości marki, jak i budowania długotrwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi.
Marketing na facebooku zwiększy ruch na Twojej stronie, zwiększy zaangażowanie klientów, oraz w efekcie końcowym zwiększy sprzedaż.
W działaniach reklamowych na facebooku tak jak w przypadku google ads oraz tiktok ads skupiam się na tym aby zwrot z inwestycji (ROAS) był jak największy.
Wybierz tą usługę jeżeli zależy Ci na:
- zwiększonej sprzedaży
- zwiększonej rozpoznawalnośći marki
- zwiększonej liczbie klientów
- wyższym zwrocie z inwestycji (ROAS)
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/sec4-icon2.png)
Na Facebook możesz stworzyć różnego rodzaju grupy docelowe np. na podstawie danych jakie zbierzesz ze swojej strony internetowej za pomocą pixela (kawałka kodu, który umieszcza się na stronie w sekcji head). Możemy stworzyć np. grupę odbiorców, która obejrzała naszą reklamę video w 25%, 50%, 75% lub 100% dzięki czemu jesteśmy w stanie przez to zmierzyć potencjalne zainteresowanie tematem naszego odbiorcy. Facebook daje niesamowite narzędzia, z których grzech jest nie skorzystać.
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/sec4-icon1.png)
Jak sprzedać kij do golfa? Na FB to proste! Kim może interesować się potencjalny klient? Hmm "Tiger Woods" - super, wszyscy go znają nawet ja mimo, że nie gram w golfa... no ok, ale co dalej? Jak się okazuje grupa taka będzie miała około 10 mln osób, a to zdecydowanie za dużo, jak nie mamy setek tysięcy na reklamę. Zawężamy zatem targetowanie o kolejne nazwisko: Phil Mickelson, oraz Bubba Watson. Ok, teraz mamy pewność, że osoby które znają dobrze tych trzech panów raczej interesują się golfem i jest duże prawdopodobieństwo, że zainteresuje ich kij do golfa, którego chcemy sprzedać.
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/sec4-icon3.png)
Piksel Facebooka to po prostu kod, który umieszczasz w swojej witrynie internetowej, sklepie internetowym. Kiedy internauta odwiedzi Twoją stronę, w jego przeglądarce zainstalowane zostaną pliki cookie (ciasteczka) w celu śledzenia jego dalszych poczynań. Dziki temu możemy później dokładnie targetować reklamy na danych odwiedzających, którzy poczynili jakieś akcje: np. dodali produkt do koszyka, zarejestrowali się na stronie, obejrzeli dany przedmiot lub usługę, czy też zakupili dany produkt.
![](http://localhost/mprojects/seo-marketing/wp-content/uploads/2020/11/sec5-arrow.png)
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/sec6-planning.png)
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/sec6-strategy.png)
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/rocket-img.png)
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/sec6-optimization.png)
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/sec6-research.png)
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/sec6-results.png)
- Budżet do 9 999 zł
- Opracowanie strategii
- Perswazyjne teksty sprzedażowe
- Reklamy GRAFICZNE
- Reklamy VIDEO
- Remarketing
- Testy A/B
- Stały monitoring
- Miesięczny raport
- Budżet powyżej 15 000 zł
- Opracowanie strategii
- Perswazyjne teksty sprzedażowe
- Reklamy GRAFICZNE
- Reklamy VIDEO
- Remarketing
- Testy A/B
- Stały monitoring
- Miesięczny raport
- Budżet 10 000-15 000 zł
- Opracowanie strategii
- Perswazyjne teksty sprzedażowe
- Reklamy GRAFICZNE
- Reklamy VIDEO
- Remarketing
- Testy A/B
- Stały monitoring
- Miesięczny raport
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/sec7-img1.png)
Przed podjęciem decyzji o współpracy ze mną, umów się ze mną na darmową konsultację na której ustalimy Twoje cele i strategię działania.
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/sec7-img2.png)
Dokładnie analizuję dane wykorzystując do tego popularne narzędzie Google Analytics 4. Dodatkowo w razie potrzeby używam map ciepła typu hotjar.
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/sec7-img3.png)
Moje działania skupiają się na osiąganiu jak najlepszej sprzedaży, tak aby obie strony były zadowolone maksymalnie jak się da.
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/slant-rocket-img.png)
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/email-icon.png)
kontakt@malecmarketing.pl
![](https://malecmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/phone-icon.png)
+48 886 475 695