fbpx
Kampanie Google Ads

Jeżeli Ci zależy na błyskawicznym pojawieniu na się na pierwszych stronach w wyszukiwarce google, to kampanie w Google Ads są dla Ciebie.

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie – w Polsce korzysta z niej aż 95% internautów, pomyśl jak wielu jest tam Twoich klientów.

System Google Ads pozwala na precyzyjne targetowanie (personalizowanie) reklam dla osób, które szukają czegoś konkretnego, dzięki czemu trafiamy na idealną grupę docelową, która akurat szuka danego rozwiązania/produktu.

Efekty pojawiają się natychmiast. Przekierowań i wyświetleń możesz się spodziewać już w pierwszych minutach po uruchomieniu kampanii.

Wybierz tą usługę jeżeli zależy Ci na:

  • zwiększonej sprzedaży
  • zwiększonej rozpoznawalności marki
  • zwiększonej liczbie klientów
  • wyższym zwrocie z inwestycji (ROAS)
Co wyróżnia kampanie Google Ads?

Dane demograficzne

W Google Ads możesz segmentować odbiorców w zależności od tego kim są, czyli uwzględniając szczegółowe dane demograficzne takie jak status rodzicielski, stan cywilny, edukacja, wykształcenie, posiadanie mieszkania lub domu, zatrudnienie (branża lub wielkość firmy). Odbiorców możesz także podzielić według tego jakie są ich zainteresowania i zwyczaje. Google rozróżnia takie segmenty jak: amatorzy zakupów, bankowość i finanse, dom i ogród, kulinaria, media i rozrywka, podróże, pojazdy i transport, sport i fitness, styl życia i hobby, technologia, uroda i zdrowy tryb życia oraz wiadomości i polityka.

Czego szukają lub co planują

Możesz również znaleźć swoich klientów po tym czego szukają, lub co planują. Rozróżniamy następujące segmenty odbiorców na rynku: bilety na imprezy i wydarzenia, dom i ogród, edukacja, elektronika użytkowa, instrumenty muzyczne i akcesoria, jedzenie, komputery i urządzenia peryferyjne, materiały artystyczne i rękodzielnicze, media i rozrywka, nieruchomości, odzież i dodatki, oprogramowanie, pielęgnacja urody i higiena osobista, podróże, produkty dla dzieci i niemowląt, samochody i inne pojazdy, sport i fitness, telekomunikacja, upominki i okazje, usługi dla firm, usługi finansowe, usługi randkowe, zakupy sezonowe, zatrudnienie.

Interakcje z Twoją stroną

Możesz emitować reklamy na użytkowników ze względu na sposób jaki weszli w interakcje z Twoją firmą. Dzięki temu możesz tworzyć grupy odbiorców, którzy np. byli na Twojej stronie 7, 15 lub 30 dni temu – co daje duże możliwości remarketingowe. Niestandardowe grupy odbiorców to kolejna możliwość, dzięki której możesz stworzyć ultra laserową stargetowną grupę docelową, która wyszukiwała konkretnego hasła np. „buty adidas”.

Jak przebiega współpraca?
Konsultacja
Strategia
Działanie
Optymalizacja
Wyniki
Start
1199 zł
netto miesięcznie
Pro
2497 zł
netto miesięcznie
Start+
1997 zł
netto miesięcznie
Co mnie wyróżnia?
Darmowe konsultacje

Przed podjęciem decyzji o współpracy ze mną, umów się ze mną na darmową konsultację na której ustalimy Twoje cele i strategię działania.

Dokładna analityka

Dokładnie analizuję dane wykorzystując do tego popularne narzędzie Google Analytics 4. Dodatkowo w razie potrzeby używam map ciepła typu hotjar.

Osiągane wyniki

Moje działania skupiają się na osiąganiu jak najlepszej sprzedaży, tak aby obie strony były zadowolone maksymalnie jak się da.

Skontaktuj się ze mną

    Email

    kontakt@malecmarketing.pl

    Telefon

    +48 886 475 695