
Jeżeli Ci zależy na błyskawicznym pojawieniu na się na pierwszych stronach w wyszukiwarce google, to kampanie w Google Ads są dla Ciebie.
Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie – w Polsce korzysta z niej aż 95% internautów, pomyśl jak wielu jest tam Twoich klientów.
System Google Ads pozwala na prezycyjne targetowanie (personalizowanie) reklam dla osób, które szukają czegoś konkretnego, dzięki czemu trafiamy na idealną grupę docelową, która akurat szuka danego rozwiązania/produktu.
Efekty pojawiają się natychmiast. Przekierowań i wyświetleń możesz się spodziewać już w pierwszych minutach po uruchomieniu kampani.
Wybierz tą usługę jeżeli zależy Ci na:
- zwiększonej sprzedaży
- zwiększonej rozpoznawalnośći marki
- zwiększonej liczbie klientów
- wyższym zwrocie z inwestycji (ROAS)

Dane demograficzne
W Google Ads możesz segmentować odbiorców w zależności od tego kim są, czyli uwzględniając szczegółowe dane demograficzne takie jak status rodzicielski, stan cywilny, edukacja, wykształcenie, posiadanie mieszkania lub domu, zatrudnienie (branża lub wielkość firmy). Odbiorców możesz także podzielić według tego jakie są ich zainteresowania i zwyczaje. Google rozróżnia takie segmenty jak: amatorzy zakupów, bankowość i finanse, dom i ogród, kulinaria, media i rozrywka, podróże, pojazdy i transport, sport i fitness, styl życia i hobby, technologia, uroda i zdrowy tryb życia oraz wiadomości i polityka.

Czego szukają lub co planują
Możesz również znaleźć swoich klientów po tym czego szukają, lub co planują. Rozróżniamy następujące segmenty odbiorców na rynku: bilety na imprezy i wydarzenia, dom i ogród, edukacja, elektronika użytkowa, instrumenty muzyczne i akcesoria, jedzenie, komputery i urządzenia peryferyjne, materiały artystyczne i rękodzielnicze, media i rozrywka, nieruchomości, odzież i dodatki, oprogramowanie, pielęgnacja urody i higiena osobista, podróże, produkty dla dzieci i niemowląt, samochody i inne pojazdy, sport i fitness, telekomunikacja, upominki i okazje, usługi dla firm, usługi finansowe, usługi randkowe, zakupy sezonowe, zatrudnienie.

Interakcje z Twoją stroną
Możesz emitować reklamy na użytkowników ze względu na sposób jaki weszli w interakcje z Twoją firmą. Dzięki temu możesz tworzyć grupy odbiorców, którzy np. byli na Twojej stronie 7, 15 lub 30 dni temu – co daje duże możliwości remarketingowe. Niestandardowe grupy odbiorców to kolejna możliwość, dzięki której możesz stworzyć ultra laserową stargetowną grupę docelową, która wyszukiwała konkretnego hasła np. „buty adidas”.







- Budżet do 9999 zł
- Reklamy tekstowe
- Reklamy graficzne
- Remarketing
- Optymalizacja
- Budżet powyżej 15000 zł
- Reklamy tekstowe
- Reklamy graficzne
- Reklamy wideo
- Remarketing
- Optymalizacja
- Budżet 10000 - 14999 zł
- Reklamy tekstowe
- Reklamy graficzne
- Remarketing
- Optymalizacja

Przed podjęciem decyzji o współpracy ze mną, umów się ze mną na darmową konsultację na której ustalimy Twoje cele i strategię działania.

Dokładnie analizuję dane wykorzystując do tego popularne narzędzie Google Analytics 3, oraz Google Analytics 4. Dodatkowo w razie potrzeby używam map ciepła typu hotjar.

Moje działnia skupiają się na osiąganiu jak najlepszej sprzedaży, tak aby obie strony były zadowolone maksymalnie jak się da.


kontakt@malecmarketing.pl

+48 886 475 695