fbpx

Śledzenie konwersji w google ads i globalny tag witryny – co to jest?

Transkrypcja:

W tym filmie pokaże Ci podstawowe narzędzie w biznesie online, które musisz mieć na swojej stronie, kiedy prowadzisz kampanie reklamowe w google!

Jeżeli prowadzisz sam/ sama kampanie, lub robi to dla Ciebie agencja, sprawdź czy masz wdrożone śledzenie konwersji i globalny tag witryny.

np. kiedy zostanie wysłany formularz zapisu do newslettera, zostanie dodane coś do koszyka lub dojdzie do zakupu.

Wtedy warto, aby Twoje konto google ads otrzymało sygnał o takim zdarzeniu.

Co Ci to da?

Oczywiście poprawę wyników twoich kampanii i lepsze uczenie się algorytmów, na temat Twoich potencjalnych klientów.

Śledzenie konwersji pozwala także na pomiar takich zdarzeń, dzięki czemu wiemy czy nasza kampania przynosi oczekiwane przez nas rezultaty, czy też nie.

Mam nadzieję, że ten film Cię zainteresował, zainspirował lub pomógł w jakiś sposób.

a jeżeli nie chcesz przegapić kolejnego filmu, na którym opowiem o pixelu konwersji facebooka, czyli kolejnym must have na Twojej stronie, to koniecznie zaobserwuj ten profil!

Napisz komentarz:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *